Friday 23 September 2011

Berbuka Puasa bersama Nas Ahmad

Salam sejahtera kepada semua. Tanpa kita sedari, kita telah pun meninggalkan bulan yang penuh mulia bulan yang penuh mulia di sisi Allah S.W.T, iaitu Bulan Ramadhan, dan kita  hampir meninggalkan Bulan Syawal.
Ketika Bulan Ramadhan, banyak jemputan  majlis berbuka puasa yang saya terima. Masing- masing berebut untuk mendapatkan keberkatan bulan ramadhan dengan meraikan bulan yang mulia itu bersama -  sama
anak - ank yatim. Alhamdulillah
Ketika Bulan Ramadhan, saya mengajak teman saya, saudara Nas Ahmad untuk sama - sama  berbuka puasadi One Plaza, Kuala Selangor. Nas Ahmad hadir bersama ahli keluarganya. Terharu di atas kesudian Nas Ahmad menerima  jemputan saya. Saya berkenalan dengan beliau ketika kami sama - sama hadir ke  Tawau, Sabah untuk program motivasi yang diadakan di SK Bukit Quoin, Tawau, Sabah.
Kunjungan kami ke sana adalah memenuhi  undangan seorang lagi sahabat saya,Datuk Mohd Jefry Rosman.
Di bawah ini, saya sertakan satu rakaman video yang telah dikongsi oleh Nas Ahmad  kepada saya sempena
kunjungan kami ke SK Bukit Quoin, Tawau, Sabah

No comments:

Post a Comment