Friday 23 September 2011

GREATCOOL melangkah ke hadapan lagi & memberi peluang pekerjaan untuk masyarakat Tanjung Malim

Assalamualaikum kepada semua para pembaca blog, sahabat -sahabat serta seluruh rakyat Malaysia
Alhamdulillah, Allah telah memberi kita nikmat untuk meneruskan hidup, semoga dengan kurnian-Nya
kita dapat menjalankan ibadah dan menolong insan yang lain.
Pada hari ini, ingin saya kongsikan sedikit perkembangan tentang perniagaan saya. Syukur dengan rezeki  yang
telah diberikan oleh Allah S.W.T, GREATCOOL dapat mengorak langkah ke hadapan dengan membina
empayar di Tanjung Malim. Insya-Allah, cawangan GREATCOOL di  Bandar  Tanjung Malim  dijangka
akan dibuka pada awal tahun 2012. Kini , proses - proses pembukaan sedang  dilakukan.
Dengan pembukaan cawangan GREATCOOL- cawangan Tanjung Malim, pihak GREATCOOL  ingin
membuka peluang pekerjaan kepada masyarakat Tanjung Malim. 
Kepada  yang berminat untuk  memulakan kerjaya, anda boleh menghantar resume  melalui  email  di
alamat email berikut : great.cool05@gmail.com
Saya berharap  agar anda semua dapat mendoakan kejayaan perniagaan saya dan agar dimurahkan rezeki kelak.
Wasalamualaikum

2 comments:

  1. amin..datuk..semoga bisnes datuk berkembng di seluruh negara....

    ReplyDelete
  2. Hi Dato', saya gembira dapat berkenalan dengan Dato' di malam jamuan OG di PWTC. Masih banyak lagi ingin saya nak belajar dengan Dato' tentang perniagaan. Semago Dato' berjaya dalam segala usaha untuk perniagaan dan juga charity. Tak lupa juga saya nak kirim salam saya kepada keluarga Dato' semoga semua sihat and gembira.

    ReplyDelete